duktig kicka

Har äntligen tagit mig i kragen och kastat ut min käre mor ifrån garderoberna i mitt rum. Så nu har fyra stycken redan fulla garderober till min förfogenhet. Nästan så jag har koll på vad jag äger och har.  Kassarna med kläder som jag antingen har växt ur eller vuxit ur som jag inte kan ha längre. Hoppas jag får sålt något annars går fina kläder till spillo smygreklam (www.basaren.blogg.se)

Så nu kan jag äntligen se mitt golv igen och upptäcka att jag har en beige matta. Damsugade t om.

Idag har det gått bättre på jobbet. Mådde ricktigt dåligt när jag skulle dit idag pga vad som hände. Varje dag har jag så sjukt ont i magen, är orolig att jag kommer få magsår. Har införskaffat en kalender där jag skriver upp allt som händer så jag får lite bättre koll. Men saknad kan tyvärr inget bota...

Nu ska jag hitta någonstans där jag får plats att pressa in mina väskor. Stora som små. Mamma stor som ett rovdjur och väntar på att få kasta sig över varje liten yta som inte är täckt utav grejer. Kommer aldrig hända tyvärr haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0