Attack!

Jag var väg och hämtade mobilen för honey skulle ringa upp mig. Han kunde inte prata just då för han satt och käkade för typ 5:e gången idag. Han hade haft sjukutbildning, vapenvård och fys idag. Inte illa vad de håller på med där borta. Själv har jag solat, käkat glass och målat. Låter mycket mer hälsosamt(^.^) Jag vill så gärna dit och hälsa på, även om jag tog bilen dit upp skulle jag inte få komma in. Fast mamma tyckte jag skulle göra som på hennes tid att flörta in sig förbi vakten och sen gömma sig i skåpen när befälen är där och mysa resten. Inte undra på att min mamma tror jag endast håller på med fuffens för mig hela tiden haha, vem vet vad hon har gjort i sina dar?

Just nu känns det rätt bra att Jonathan är så långt bort så länge. Iofs har det inte gått mer än 2veckor och det ska gå 10månader och 2veckor till. Få se hur morsk man är då. Förhoppningsvis kommer han ju hem till helgen igen så vi får träffas då. Känns bara jobbigt att få säga hej då hela tiden men man vänjer sig väll. Som sagt det är jobbigt tills man får nått annat att göra.

Jag får inte veta så mycket på telefonen vad han gör, han är rätt trött på kvällarna vilket är förståligt. Så nu när han var hemma i 4:a dagar fick man höra en hel del historier om vad som händer. Bla en tjej på hel plutonen hahaha. Gissa vilken killarna kommer tänka på de kommande månaderna på toa hahahaha. För att inte berätta för mycket hade en person i Jonthans grupp redan kommit på en annan kille på toaletten med att hmm... tillfredställa sig själv. Och då hade det bara gått 5dagar haha. Hur ska alla vara om 7månader. Stackars folk.

Saknar dig honey

Iafl om jag ska knyta ihop med min rubrik och inledning när jag kom till baka till datorn för att skriva igen såg jag att nån hade tagit min stol i besittning...



Min katt Sussie som vägrade lämna stolen ifrån sig, hon bara högg efter mig samtidigt som hon kurrade högljudt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0