Äntligen hemma...

...igen.

Efter en lång och hård dag har äntligen herren i huset kommit hem, jag. Med två nya efterlängtade saker! Min nya kamera som jag längtat efter hade ätnligen kommit till Expertbutiken så jag hämtade ut den idag. Efter mycket beslutsångest köpte jag även skinnjackan jag tjatade om i förra inlägget. Funderar på om jag ska gå upp en storlek för den sitter som en smäck just nu, alltså inget att ha en tjocktröja under. Ska testa en större storlek imorgon så får vi se.

Hade även en bra dag på jobbet innan 30sec var kvar av mitt pas.. Då ringde en allmänt jobbig kund eftersom jag fick jobba över 15min. Inte så glad då, men det är bara att le och jobba på.

Just det, glömde hämta min bok "Flickan som lekte med elden", som ligger hoss min babes lillebror. Får fixa det imorgon. Kommer dock kännas lite skumt att komma in i lägenheten som i mer än 1år varit Jonathans med han i. Nån gång måste bli den första, alla saker kommer som vara... fel? Hahah

Nu ska jag ringa babe och höra vad han gjort idag. Om han har fått skjuta lite mer eller om det fortfarande är trista föreläsningar utav feminister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0