56 dagar kvar (Skolove)!

Suck, jag måste slutta vara inne på internet och i affärer.

Just nu surfade jag runt efter mitt lyckade närvaroprov på min biologidistans kurs 4/6 rätt! Så hittade jag dessa sötnosar på Have2have



De skulle passa perfekt till studenten och under hela sommaren under ett par jeans. Synd att de kostar 400kr mer än vad jag har just nu. Vill verkligen ha! NU!

Idag har jag tillsammans med resten av släkten svullat fyra omgångar smörgåstårta + vanlig tårta. Fick börja om varje gång några nya trillade in för att gratta Farfar. Det var roligt att träffa släkten, en av oss kusiner, Erik som jag inte träffat på kanske 10år? Han var 12 då nu är han 22 haha. Lite skillnad=) Annars har vi tagit det mest lungt här. 
När jag skulle köra för att hämta Pappa och Fredrik upptäcker jag att Mamma har lyckats kört sönder något i bilden. Det gick itne att hålla bilen rak! Den bara vandrade över vägen, höll på att bli påkörd utav en buss. Pappa blev stentokig när han upptäckte att bilen värkar vara paj. Få se vad det är för fel på den och om det går att åtgärda relativt billigt. Hoppas det iafl.

Nu ska jag vandra ner till vår stuga i mörkret och blåsten genom skogen. Saknar min bebb:'( 

ps. Håller på att designa om sidan men orkar inte göra så mycket. Så "Ursäkta röran, jag håller på att bygga om"


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0