52 dagar kvar (Studentmössa)!

Äntligen! Nu är den i min ägo, den efterlängtade studentmössan. Sen kom även mitt champagneglas och min och Jonathans programpin. Natur till han och tekniks till mig. Jag ska sätta min på mössan sen. Jag ska även försöka sprätta bort - 07 som står efter mitt programm på mössan eftersom det ser så dumt ut att ha ett kort namn (Linn) på ena sidan och sen TE3b VD - 07 på andra sidan.

image15
Jag i min studentmössa!

Nej nu ska jag, Jonathan, Natalie, Jimmy & Robert se film. Tror det blir Bloody Diamond, hoppas att den är bra och inte bara en massa fakta om diamanthandlare. Sen har jag aldrig varit särskilt förtjust i Leonardo DiCaprio men jag hoppas han överraskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0