44 dagar kvar (Spelnördar)!



Så här kan det se ut när vi spelar Halo 2 på 4player (Jag, Jonathan, Robert & Victor). Det roligaste är att jag äger mer eller mindre de två andra och Jonathan med en shootgun är = jag död så han räknas inte. Alltid lika roligt att kicka killars ass speciellt på deras eget område, tv-spel (Skadeglad!). Jag gillar tv-spel och jag spelar det gärna haha. Då blir man ju hyffsad tillslut. Speciellt när jag har Jonathan till pojkvän. Eftersom mitt första Halo 2 spel med honnom såg ut ungefär så här: "Vart är du? Nej jag är död! Vart är du? Fan nu dog jag igen osv..." Så jag har blivit tynade redan ifrån början. Det värsta med spelet är att jag ahde svårt för att kombinera gå och se spakarna. Att matcha dem tillsammans, svårt som fan om du inte kan. Men nu lyckas jag faktist se vem som skjuter på mig innan jag dör, så förhoppningsvis så lyckas jag döda dem innan haha!

Nu ska vi se på en av mina favoritfilmer "Gone in 60 secunds". Kanske just för att Elenore är den sexigaste bil som finns!



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför silver? ha det bra!

2007-04-26 @ 13:07:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0