43 dagar kvar!

Trots många protester ifrån pojkar som tycker de ser feminina ut så kommer här lite bilder ifrån våra äventyr under dagen:


Robert som är här hos Jonathan för andra natten i rad börjar upptäcka våran svaghet, att diska.
Han fick helt enkelt köra med en filékniv och ena pinnen ifrån pinnarna.


Tänk vad trevligt man kan ha det! Bilfärd med en oserijös Robert och Jonathan, gruppfoto utanför bilden
samt lite gungning...

Vi var även på den s.k. Westvallsrean, skulle vara V.I.P endast men vilken skämt. Vem som helst kunde gå in och ut och den så kallade rean var enbart nån enstaka skjorta. Tyvärr inget som Jonathan var på jakt på inför studenten. Han ska ha skjortor och slipsar till de olika balerna (tre stycken) samt på själva studentdagen. Jag tycker han kan ha svartskjorta (+ hanns svarta kostym så klart) på balerna samt studenten. Sen på programmbalerna kan han ju ha den röda slipsen som matchar min klänning och sen ha en svart slips till mösspåtagningsbalen och studentdagen. Skjortan kan vara helt svart eftersom hanns kostym har lite ränder i sig, inte kritsträckrandig. Men slipsen kan vara lite mönstrat. Annars blir det för mycket. Någon som hängde med i min förklaring:) Ska lägga upp bilder någongång sen när han lyckats skaffa ihop hela stassen (^.^) Just det han ska ju ha skor också. Jag har svårt att bestämma mig om jag tycker spetsiga eller rundade skor är snyggast. Beror på vilken sko det är och modell.

Nu ska vi se på "Sum of all fears", det kommer tjatande ifrån soffan att jag skriver för mycket haha...


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe ja det är en hel drös med människor som dräller omkring här :) hoppas allt är bra med dig! /sandra

2007-04-26 @ 22:49:13
Postat av: Anonym

silver funkar säkert om man vill ha det =) Men det är ju ingen jättebra metall vad jag förstått...kanske inte är så hållbar? jag vet faktiskt inte riktigt varför man inte ska ha det =)

är du förlovad?'

ha det fint!

2007-04-27 @ 14:58:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0