43 dagar kvar (Bal + jobb)!

Jag har glömt att jag måste fixa pengar till balbiljetten. 1000kr, eftersom det är sista dagen imorgon att köpa dem. Måste fixa det ikväll, men så glömsk som jag är så...

Idag fortsätter Haloägandet. Jag & Natalie ägde Robert idag hur kul som hellst hahaha.. Men nu gnäller de ifrån soffan att min gubbe enbart tar upp bild så nu ska jag fortsätta spela.

Men på jobbfronten har det gått både upp och ner. Jag fick tyvärr inte jobbet på Statiol, men så ringde en snubbe ifrån Tradimus som sa att jag har fått jobb där. 13 000 i månaden för heltidsjobb känns lite lite. Men jag väntar fortfarande från besked ifrån Barnens Hus och Lövsta badet. Men eftersom jag ahr fått på Tradimus så skippar jag iafl Lövsta eftersom det är så långt bort och sämre betalt! Så jag får se vart jag hamnar teslut.



Kommentarer
Postat av: Anonym

silver är nog inte bra som vigselring, det oxiderar ju...bättre med platina, palladium eller bra vitt guld =)

2007-04-26 @ 18:35:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0